Z pewnością przekonałeś się już o tym, że nie ma jednego, doskonałego pakietu ćwiczeń, na skutek którego uzyskasz smukłą i zgrabną sylwetkę. Co więcej, nawet kilka godzin zróżnicowanych ćwiczeń powtarzanych codziennie bez odpowiedniego zaangażowania oraz odżywiania niestety nie zdziała cudów. Każdy z nas jednak chciałby wziąć sprawy w swoje ręce przed latem i zadbać o smukłą, zdrową i zgrabną sylwetkę. My postaramy się przygotować właśnie dla Was krótkie zestawienie trzech różnych rodzajów ćwiczeń, dzięki którym poczujesz się o wiele lepiej!

Ćwiczenia brzucha

Letnią metamorfozę warto rozpocząć od przygotowania naszych mięśni brzucha. Aktywności mające na celu zwiększenie jego sprężystości, a co za tym idzie poprawy wyglądu i funkcjonowania. Napinanie mięśni brzucha są jednymi z najczęściej wybieranych i najprostszych ćwiczeń. Można je wykonywać w domu, codziennie, bez potrzeby wychodzenia na siłownię czy do parku. Warto tylko pamiętać o tym, że zwykłe, tak zwane „półbrzuszki” nie zdziałają cudów. Warto urozmaicać zwykłe spięcia poprzez dodawanie do nich skośnych, podciągania się na drążku, czy brzuszków na stojąco podciągając raz lewe raz prawe kolano z uniesioną przeciwną ręką do przodu.

Zgrabne pośladki

Wymodelowane pośladki stają się z pewnością pozycją ‚must – have’ dla wszystkich kobiet przed rozpoczęciem sezonu letniego. Zabierając się za ich rzeźbienie, załóż wygodny t-shirt, na przykład t-shirt adidas, nike, czy reebok, legginsy do ćwiczeń i rozpocznij od półprzysiadów. Przejdź później stopniowo do pełnych przysiadów, następnie rozłóż matę i kontynuuj modelowanie poprzez unoszenia zgiętej nogi ku górze, aż w końcu cały cykl zamknij skutecznymi wypadami.

Modelowanie mięśni ud

Uda to często jedne z tych najbardziej kłopotliwych miejsc naszego ciała, dlatego zarówno kobiety, jak i mężczyźni walczą o zredukowanie ich objętości. Najlepszym sposobem, aby tego dokonać jest wykonanie tych kilku prostych ćwiczeń:

  • wypchnięcia bioder w pozycji leżącej z ugiętymi kolanami
  • wypady szermiercze
  • ćwiczenia ze stepem

Pokaźny biceps

To pozycja, o której zdecydowanie częściej myślą mężczyźni, niemniej jednak i kobietom zdarza się również rozbudowywać swoją masę mięśniową właśnie na ramionach i rękach. Najprostszymi pomysłami będzie powtarzanie, co drugi dzień, zestawu pompek lub półpompek dla kobiet, podciągnięć na drążku, ćwiczeń z ciężarkami, ale także doskonałe do wykonania w domu, mając do dyspozycji zwykłe spodnie dresowe, podnoszenie sztangi.

Serdecznie namawiamy do rozpoczęcia walki z dodatkowymi kilogramami w zaciszu własnego mieszkania. Poczuj się lepiej, dobierz akcesoria, mieszczące się w naszym sklepie sportowym online i zacznij ćwiczenia!

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *